Yemek.com’un Türkiye’nin en büyük dijital medya kuruluşlarından biri olan Mediazone’a satış süreci tamamlandı.
Yemek.com; Onedio, Maçkolik, , Webtekno, TV Ekstra ve Fantazzie ile birlikte artık Mediazone çatısı altında olacak.
Yemek.com, Türkiye’nin en büyük dijital medya kuruluşlarından Mediazone’a katılarak yeni bir periyoda adım attı.
Yemeksepeti’nin tanınan içerik platformu Yemek.com, Türkiye’nin en büyük dijital medya operasyonlarından biri olan Mediazone’a katıldı. Bu satışla birlikte Yemek.com, medya dünyasındaki seyahatine yeni bir çatı altında devam edecek. Eylül 2014’te Yemeksepeti bünyesinde kurulan Yemek.com, yemek dikeyinde Türkiye’nin en geniş kullanıcı kitlesine ulaşan içerik platformu olarak dikkat çekiyor. Kullanıcılarına 30 binden fazla yemek tanımı ve içerik sunan platform, her gün milyonlarca bireye erişiyor.
Bünyesinde Mynet, Maçkolik, Onedio, TV Ekstra ve Webtekno üzere kıymetli medya, spor ve cümbüş kuruluşlarını barındıran büyük bir medya kuruluşu olarak öne çıkan Mediazone ailesine Yemek.com’un katılmasıyla birlikte, bu güçlü içerik platformunun daha da büyümesi ve yeni kitlelere ulaşması hedefleniyor.
Yemeksepeti’nden yapılan açıklamada, Yemek.com’un 10 yıllık medya seyahatinin büyük bir muvaffakiyet öyküsüne dönüştüğü ve Mediazone ailesine katılarak daha geniş bir medya ekosisteminde varlığını sürdüreceği söz edildi. Yemek.com’un içerik üretimindeki deneyimi ve Mediazone’un geniş medya ağıyla sinerji yaratılması bekleniyor.
Yemek.com; web sitesi, taşınabilir uygulaması ve toplumsal medya hesapları aracılığıyla öğretici ve ilham verici yemek içerikleriyle milyonlarca bireye dokunuyor. Instagram’da 4,3 milyon, YouTube’da 2 milyon, Facebook’ta 2,9 milyon ve Tiktok’ta 570 bin takipçiye sahip olan Yemek.com, toplumsal medya gücüyle de dikkat çekiyor.
Mediazone Hakkında: